Deodorant meselesi 1

Kokular konusunda küçüklüğümden beri çok hassasım. Sigaradan tutun toz kokusuna burnumun duymasını istemediğim pek çok koku var. Bunlardan en önemlisi de tabii ki ter kokusu...
Bindiğiniz otobüste, yemek yediğiniz restoranda, işyerinizde kısacası her yerde karşısınıza çıkabilir bu kabus koku. Tabii sadece çevrenizdekiler kokacak diye birşey yok! Bazen ne kadar dikkat etseniz de sizin de başınıza gelebilir bu koku durumu! Çevrenizdekilerin sizden kaçmasını istemiyorsanız temiz olmaktan başka çareniz yok! Çünkü ter kokusunun en büyük düşmanı temizlik ve tabii deodorantlar!
Ben bu konuda tam bir paranoyağım. Yaz-kış deodorant kullanıp bazen kendimi bile koklarım. Çünkü her ne kadar kendimi temiz tutmaya çalışsam da bazen çok terleyip zorda kaldığım anlar oldu. Bu nedenle hep en iyi deodorantı aradım durdum ve sonunda aradığımı buldum!

ROLL ON MU SPREY Mİ
Markalara geçmeden önce gelin, deodorant çeşitlerine göz atalım. Malumunuz sprey, roll on, stick ve pompalı sprey çeşitleri var deodorantların. Benim tercihim sprey ve pompalı spreyden yana. "Spreyi duyduk ama bu pompalı sprey nedir" diyenler için parfüm gibi sıvı ve pompalı şişedeki deodorant deyip basit bir açıklama yapayım. Ben Nivea'nınkini kullandım, diğer markalarda var mı açıkçası emin değilim. Stick ve roll on nedense bana çok hijyenik gelmiyor. Bu ürünlerin koltuk altınıza sürdüğünüz kısımlarının üzerlerinde bakteri ürediğini düşündüğüm hatta rool on şişelerinin dibinde toz gibi kalıntılar gördüğüm için tercih etmiyorum. Spreyi tercihimin nedeni bu!

NİVEA İLE BAŞLAYALIM
Yıllardır Nivea'nın deodorantlarını kullanırım. O yüzden önce bu markayla başlamak istiyorum.

Güvenerek ve severek kullandığım bir marka. Fiyatı diğerlerine oranla yüksek olsa da, diğer markalar kampanyalar yapsa da vazgeçemedim. Roll on ve stick çeşitlerinden az önce bahsettiğim nedenlerden dolayı memnun kalmadım. Ayrıca her iki çeşidi de bana ter kokusunu yeterince engellemiyor gibi geldi. Ama tabii bu seçim size kalmış.

Sprey deodorantların içinde favorim tabii ki Fresh Natural. Hem ter kokusunu önlüyor hem harika kokuyor. Bu kadar güzel kokan bir deodoranta daha rastlamadım. Sabun gibi koktuğu ve bu koku belirgin olarak hissedildiği için çevremden "Ne kadar güzel kokuyorsun" diye iltifatlar aldığım bile oldu. Kokusuyla bu deodorantı diğer Nivealar arasında tek geçerim! Bu ürünle ilgili tek önerim kullandığınız da parfüm sıkmayın! Kokusu belirgin olduğu için parfümle karışınca sonuç pek iyi olmayabilir.
İkinci favorim Calm&Care yine çok güzel kokuyor.
Pearl&Beauty'nin koltuk altlarınızı güzelleştirmek gibi bir vaadi var ama ben pek bir fark göremedim. Ancak beklentiniz yoksa bir deodorat olarak gayet başarılı.
Double Effect Mor Düşler de gayet başarılı ve güzel kokuyor. Tıpkı Double Effect Bahar Çiçekleri gibi...
Kokusunu sevmediğim için tercih etmeyeceğim Nivea Deodorant ise Energy Fresh. Ancak tıpkı saydığım diğer Nivea deodorantlar gibi ter kokusunu önlemede başarılı.
Bu deodorantların ortak bir noktası daha var! Giysileri beyazlatmaları! Dikkatli kullanmazsanız mutlaka ve mutlaka leke yapıyorlar giysilerde.
Pompalı Sprey'in ise tek çeşidi, kokusu var: Fresh Natural! Koltuk altı bölgeniz hassassa deodorant yerine tercih edebilirsiniz. Ancak kokusu deodorant kadar baskın, tabii ter kokusunu önleme konusunda da o kadar başarılı değil! Yine de tercih ettiğim bir deodorant. Bu arada giysilerde leke bırakmadığını da hatırlatayım!

0 yorum:

Yorum Gönder

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital