Deodorant meselesi 2

Bana göre ter kokusu önlemede çok başarılı olamayan markalardan biri Fa! Belki biraz fazla terlediğim ya da bu konuda hassas olduğum için bilmiyorum ama bence Fa deodorantlar yoğun parfümle sadece ter kokusunu maskeliyor. Haklarını yemeyeceğim gerçekten muhteşem kokuyorlar, tıpkı parfüm gibi... Ancak biraz fazla terlerseniz ister istemez ter kokusunu gizleyemiyor bu ürün. Çok fazla terlemem diyorsanız muhteşem kokuları yüzünden şiddetle tavsiye ederim.

Önermeyeceğim bir diğer marka da 8x4... Ter kokusunu önlemiyor ve özellikle Modern Charme adlı çeşidi migrenimi tetikliyor. Bazı kokuları çok ağır, bazıları ise hemen uçup gidiyor. Zorunlu kalmadığım sürece almayacağım kesin!

Dove da memnun kalmadığım diğer bir marka. Ancak bunun nedeni ter kokusunu önleyememesi ya da kokusu değil koltuk altımı yakması! Sıktığım anda koltuk altımda oluşan yangın yerini kahverengi bir lekeye bıraktı ve uzun süre geçmedi. Merak edenler için söylüyorum: Evet her zaman kullandığım gibi kullandım. Koltuk altıma uzaktan sıktım. Hayır, yeni epilasyon falan yaptırmamıştım. Bunu paylaştığımda Dove yetkilileri benimle ilgilendi. Ürünle ilgili ilk kez böyle bir şikayet almalarına rağmen deodorantı benden alıp ABD'ye teste yolladılar. Sonuçtan bihaberim ama ilgilenmiş olmaları da güzel.

SON FAVORİM REXONA
Son keşfim ise Rexona Cotton! Nivea'ya ihanet etmeme neden olan marka Rexona! Kesinlikte ter kokusunu önlüyor, temiz kokuyor! Ancak pudralı olduğu için giysileri batırma ihtimali olduğunu hatırlatayım. Buna rağmen şimdiye kadar dört kez satın aldım. Çok memnunum yine alacağım.
Markanın Cotton dışında Fragrance koleksiyonundaki Happy ve Sexy için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kokuları gerçekten güzel, gerçi Happy migrenimi tetikliyor fakat yapacak birşey yok. Ancakkkkkkk ter kokusunu önleme konusunda Cotton kadar başarılı değil her iki deodorantta. Satın alır mıyım, pek sanmıyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital