Mavala Cuticle Remover

Tırnak bakım ürünleri denince birinciliği her zaman Mavala'ya veririm. Hele hele kütikül giderici bu gördüğünüz ürünü benim vazgeçilmezimdir. Şimdiye kadar kaç şişe bitirdim, inanın bilmiyorum. Size de şiddetle tavsiye ediyorum. Mutlaka ve mutlaka satın alın diyorum.

Strawberry ve acil durumlarda Tekin Acar'dan satın aldığım bu ürün manikür, pedikür yaptıramaya vakit bulamadığım zamanlarda imdadıma yetişiyor. Kullanımı çok kolay. Pratik fırçası sayesinde tek hareketle tırnak etlerinize sürün, birkaç dakika bekledikten sonra manikür çubuğuyla geriye itin. Ardından ellerinizi sabunla yıkayın. Sadece bu kadar :)
Manikür çubuğu demişken resimde gördüğünüz ürünün kendi kutusundan çıkan çubuk. Ancak ayrı olarak da satılıyor. Ucu etleri itmek için çok müsait. Sakın etleri törpüyle falan itip boşu boşuna canınızı yakmayın.

Mavala cuticle remover'ın bir de krem versiyonu var. Bu üründen çok memnun olduğum için onu hiç denemedim. Yine de kremi tercih edenlerin bilgisi olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital